piątek, 16 września 2011

Co warto mieć w swojej szafie?

Co tydzień będę wybierała 10 ciuchów, które według mnie, warto mieć w swojej stardollowej szafie. Mam nadzieję, że pomysł na post się spodoba. :)



1. Bluzka jest świetna, jej krój jak i wzór. Świetnie uzupełni każdą ostrzejszą stylizację. 
2. Ta torebka ma ładny kolor, mimo to, że jest workowata, powinna pasować do większości stylizacji.
3. Druga torba również ma piękny kolor, jeden z moich ulubionych. Warto ją kupić, naprawdę!
4. Ta koszula idealnie sprawdzi się zarówno w zestawieniu ze spodniami, szortami czy spódnicą!
5. Uwielbiam takie sukienki. Proste, minimalistyczne, bez żadnych dziwactw. 
6. Luźna koszula ma ładny wzór i krój. Jest dosyć droga ale warto ją kupić. 
7. Klasyczna czarna spódnica. Powinna się znaleźć w szafie każdej z nas! Nie tylko tej stardollowej. 
8. Bardo mi się podobają te buty, pasują idealnie do luźniejszych stylizacji.
9. Oj, dużo razy ich użyłam w letnich stylizacjach, wyglądają świetnie. Zwłaszcza w towarzystwie wysokich obcasów. 
10. No myślę, że już taki ciuch przypadł każdemu do gustu. Świetna marynarka i pasuje praktycznie do wszystkiego!

4 komentarze:

basikom_Basia pisze...

mam większość z tej listy ale muszę jeszcze kupić marynarkę i koszulę stardoll

basikom :)

kacper (Agata1998r.) pisze...

Świetne.! (; Koszulę oraz szorty posiadam, a kilka ubrań z tej listy muszę jeszcze dokupić :>

Agata1998r.

cichu pisze...

super pomysł, ciuchy świetne, ostatnio rzadko odwiedzałam starplaze, ale teraz napewno nadrobię braki ;)

Ania pisze...

fajnie tylko daj etykietę, wtedy bedzie łątwiej znaleść wszystkie posty ;)